Szállítás és fizetés
Szállítás
Amennyiben az áruk raktáron vannak, a legtöbb esetben 72 órán belül küldjük el megrendeléseit. Kérjük vegye figyelembe a fuvarozó által az áruk kézbesítéséhez szükséges időt. Normál körülmények között 3 munkanapon belül számíthat szállítmányára. Ünnepek és csúcsidőszakok (Karácsony, Black Friday stb.) esetén a szállítási idő hosszabbodhat.
18.000 Ft feletti vásárlás esetén ingyenes szállítás. Ha terméket tesz kosárba, az e-shop automatikusan tájékoztatja Önt az ingyenes szállításhoz szükséges további összegről.
A rendeléseket a lehető legkíméletesebben csomagoljuk, nemcsak az áru tartalmára, hanem a termék anyagára vonatkozóan is. A megrendelt termékeket hullámkartonnal, buborékfóliával, légpárnákkal vagy térkitöltő szivaccsal védjük. A papírdobozok újra felhasználásával figyelmet fordítunk a környezetvédelemre is.
Szállítási lehetőség: Házhoz szállítás (GLS) 1.999 Ft
A GLS segítségével a csomagot a címzetthez (a megadott címre) szállítjuk. Amint az árut átadják a fuvarozónak, e-mailt vagy SMS-t kap a csomag becsült szállítási idejéről, valamint a csomag nyomon követési számáról. A szállítás általában minimum három munkanapot vesz igénybe, valamint online nyomon követhető a fuvarozó honlapján.
Fizetés
A megrendelt áruk az ügyfél választása szerint többféle módon is fizethetők.
1. Online fizetés GoPay alkalmazáson keresztül (online kártya)
A közvetített online fizetés lehetővé teszi a megrendelés azonnali fizetését. Ha az online fizetés sikertelen, akkor a megrendelés megerősítéséről szóló e-mailben talál fizetési lehetőséget.
2. Fizetés a rendelés átvételénél (utánvéttel)
Utánvét esetén a megrendelés készpénzben vagy kártyával fizetendő a GLS futárnak. Az áruk átvételénél 500 Ft kezelési díjat számítunk fel.
Kézbesítési időszakok
Ha a termék elérhető, három munkanapon belül elküldjük az árut. A szállítási idő ünnepek és csúcsidőszakok (Karácsony, Black Friday stb.) esetén ehhez képest hosszabodhat.
Ha az áru nem elérhető, megpróbáljuk a lehető leghamarabb visszatölteni. Ilyen esetben használja az Értesítés funkciót, ahol e-mail cím beírása után értesítést kap, ha a termék ismét elérhetővé válik. Alternatív megoldásként felveheti velünk a kapcsolatot e-mailben vagy telefonon, és megtudhatja, hogy az áru mikor lesz újra elérhető.
Megrendelés folyamata
A megrendelés előrehaladásáról e-mailben értesítjük. Javasoljuk, hogy regisztráljon webáruházunkon, ahol megtalálja a teljes rendelési folyamatot és a vásárlás igazolását.
Az alapértelmezett rendelési állapot a "Beérkezett". Sikeres online fizetés - illetve utánvét esetén ellenőrzés után - a megrendelés automatikusan "Feldolgozás alatt" állapotra vált.
Miután a megrendelést elküldtük, a státusz "Feldolgozva" állapotúra változik, és a rendszer tájékoztató e-mailt küld, mely tartalmaz egy nyomonkövetési számot és linket, illetve egy adóügyi bizonylatot. Ebben az esetben általában három-öt munkanapon belül számíthat a szállításra.
Külön küldött megrendelés. Ha fel szeretné osztani a megrendelést, vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben vagy telefonon. A szállítási költségek azonban minden egyes szállítmányért külön fizetendők.
Szállítási problémák
Mivel külső szállítócégek szolgáltatásait vesszük igénybe a rendelések kézbesítéséhez, előfordulhat, hogy az általunk kiküldött szállítmány az előre bejelentett dátumon belül nem érkezett meg Önhöz. Ebben az esetben először egyszerűen ellenőrizze, hol található a szállítmány.
Szállítócégek általi szállításellenőrzés
- Az e-mail címére érkezett levélben talál egy nyomkövetési számot
- Kétség esetén ezen szám segítségével ellenőrizheti a fuvarozó weboldalán a szállítás jelenlegi állapotát:
- a GLS-en keresztül történő szállításkövetésről
- Ha a szállítócég elveszítette a szállítmányt, haladéktalanul vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy új terméket küldhessünk Önnek, majd az elveszett szállítmányra vonatkozó igényt felvehessük. Hívjon minket a +36 703 276 490 ügyfélszámon vagy küldjön e-mailt az info@opinails.hu címre.
Írj nekünk
Kérdése van? Válaszolunk. Kérjük, figyelmesen adja meg az elérhetőségeit.