Reklamáció és az áru visszaküldése

 

Visszaküldött termék

Ha nem vagy megelégedve a kapott termékkel, vedd fel velünk a kapcsolatot. Számunkra fontos elégedettséged! A törvény szerint az eladás dátumától számítva 14 nap áll rendelkezésére az áruk indokolás nélküli visszaküldésére. Egyeztetés alapján az alább lehetőségek választhatók visszáru esetén: más árut küldünk vagy azonos értékű kedvezménykódot állítunk ki a következő vásárláshoz, vagy visszatérítjük a kifizetett összeget.

Visszáru menete

  1. Lépj kapcsolatba velünk.
  2. Óvatosan csomagold be az árut, hogy ne sérüljön a tartalma.
  3. Csatold a megrendelés számát, vagy egyszerűen töltsd ki az elállási űrlapot (nyomtatvány)
  4. Amint az áruk megérkeznek, megszervezzük a cserét vagy a visszatérítést.

A visszaküldött árukon semmilyen sérülés jele nem mutatkozhat, ellenkező esetben a visszatérítés megtagadható.

A visszaküldés költsége minden esetben a fogyasztót terheli.

 

Kérjük, hogy az árut a kitöltött űrlappal együtt küldd vissza a raktár címére: 

Sirowa Czech s.r.o.

Průmyslová 313

252 17 Tachlovice

Czechia

e-mail: reklamacio@opinails.hu

tel: +36 703 276 490

 

Panasz

Sérült vagy lejárt áruk esetén kérjük, legkésőbb a szállítás kézhezvételét követő 2 napon belül vedd fel velünk a kapcsolatot. Ne küldd el az árut sehova, a visszaszállítást mi biztosítjuk. Az árukra törvényi garancia vonatkozik.

A panasz rendezésének leggyorsabb módja, e-mailen keresztül küldött panaszkezelési űrlap kitöltése. Küldd el a panaszt a reklamacio@opinails.hu címre és ne felejtsd el csatolni a hibáról készült fényképet. Mindig igyekszünk a lehető leggyorsabb módon feldolgozni a beérkezett panaszt (panaszkezelési űrlap).

A termék rendeltetésszerű használatából eredő kopása vagy hibája esetén kártérítés nem igényelhető.

 

Írj nekünk

Kérdése van? Válaszolunk. Kérjük, figyelmesen adja meg az elérhetőségeit.

Ezt a mezőt ne töltse ki:

Biztonsági ellenőrzés

 

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz.